duminică, februarie 28, 2010

Geroe Travel


La scurt timp după sosirea noastră în America, Roşcata şi-a găsit de lucru "part time" la o agenţie de voiaj. Proprietarul, domnul Gerő n-a întîlnit cele 2 virguliţe în enleză şi-a numit agenţia: Geroe Travel. Rebotezarea numelor se mai întîmplă în limba maghiară. Cu vreo 5 ani înainte, fiind turist prin Budapesta, răsfoiam o carte la standul unei librării, autorul Verne Gyula nu era altul decît celebrul Jules Verne.

După terminarea primei zile de serviciu am întrebat-o:
- Cum te-ai descurcat?
- Bine, tot biroul e plin de hîrtii. Te strecori printre ele! Sună telefonul şi patronul răspunde:
- Geroe Travel.
- Vreu un bilet la Cluj.
Urmează datele temporale şi personale, după care clientul primeşte un preţ.
- Sînt în virstă, vreau un scaun cu rotile la aeroport.
- Ce vîrstă aveţi?
- 71.
Zîmbind larg, domnul Gerő replică:
- Mulţi înainte, sînteţi cadet, eu am 82.


6 comentarii:

Anonim spunea...

Parca il auzii pe Banica: "Doamne, 25 de ani!!!" Ma rog, adaptat, "Doamne, 82 de ani!!!" :))
Mie mi se pare asa mult, desi stiu k dupa 50 de ani o sa-mi schimb parerea!

Costel spunea...

Pentru tine, si celor dragi tie, un martisor, cu multe bucurii!

Anonim spunea...

Aaa, multumesc frumos, dar Roscata si fetele tale primesc martisor azi?

Costel spunea...

Toata noaptea am impletit snurulete :))

vio spunea...

ce frumos!
comentez aici si pentru postul cu Berscovici... Costel, ce intimplari ai trait tu! mi-a placut super tare faza cu surubelnitsa! :))

Costel spunea...

L-am revazut pe Bercovici la o nunta. A venit din Israel si inca stia sa danseze maruntele!