marți, iunie 16, 2009

Reuniunea interniştilor

Reuniunea celor 5 clase paralele, promoţia 1969, Liceul Internat Iaşi, a avut loc într-o vineri orele 9:00. O atmosferă plină de emoţiile revederii, pupături şi sute de fotografii. Parcă am fi fost japonezi! Doar Vichi venise cu un hard drive şi la urmă a copiat memoriile tuturor aparatelor foto.

Unii la costum, alţii mai lejer, cîtiva cu burtă sau chelie, fetele încercînd să mascheze trecerea anilor. Chestii fără importanţă: fiecare arăta similar în ochii colegilor sau prietenilor.

Discuţiile începeau cam aşa:
- Bă tu cine eşti?
- Nici eu nu mă mai recunosc!

Reuniunea a decurs astfel:
Domnul profesor de sport Alexandru Călugăriţa şi mai tîrziu domnul profesor de matematică Traian Cohal au strigat cataloagele. Prezenţii aveau la îndemînă doar 2 minute pentru povestit despre: studii, loc de muncă, soţie/soţ, copii şi nepoţi, etc.

Deoarece spaţiul în Ziarul de Iaşi era limitat (13x13cm) ziarista prezentă a stat pînă a descoperit primul caz interesant. Mă refer la Victor (Vichi) Fecioru, respectiv începutul clasei B. Păcat, a pierdut amănunte interesante:
1. Un coleg din clasa B:
- ... am devenit maestru al sportului.
La care domnul Călugăriţa.
- Mă uit în catalog şi văd la Educaţie Fizică, nota 6!
Rîsete şi aplauze îndelungate.
2. Un alt coleg din clasa C:
- ... sînt pensionar şi lucrez la întreprinderea ...(?!)
3. Colegul nostru Nuţu:
- Am o nevastă de 36 de ani!
Sala:
- Aaaaa.
Aplauze. Nuţu se corectează:
- Sîntem căsătoriţi de 36 de ani.
Rîsete fără aplauze.
4. Colega noastra Sanda:
- Încep printr-o comunicare importantă. Sînt cu mult mai tînără decît colegii mei. Fiind aşezată pe rîndul din faţa mea, o întreb la sfîrşitul expunerii:
- Te-au dat părinţii de 6 ani la şcoală?
A încercat să-mi ardă una cu broşura reuniunii!
5. Un coleg din clasa E:
- M-am hotărît: la 40 de ani de la terminarea liceului, mă însor.


10 comentarii:

Anonim spunea...

Mi se facu pielea de gaina cand citii randurile astea, si eu ma indrept spre intalnirea de 10 ani, dar 40 mi se par o viata!

Costel spunea...

Nu mai comentez!

Dan spunea...

@Dunia
Nici eu nu comentez ca doare! Aproape doua vieti de-ale altora!

Mihaela spunea...

Exercitiu de memorie- azi-acum 40 de ani -unde erati?

Costel spunea...

Posibilitati: la bacalaureat; daca nu, a mai predat profesorul nostru de matematica niste meditatii gratuite la scoala!

Mihaela spunea...

SEARA?

Costel spunea...

Ma dau batut!

Dan spunea...

Banchetul? Iar eu dansam cu D-na B. de fizica!

Costel spunea...

Dar acum, ai mai dansat-o?

Dan spunea...

NU!