marți, septembrie 02, 2008

Lectiile de acordeon

Cind eram mititel le placea parintilor mei acordeonul si mi-au luat un meditator. Intre lectii ziceau: pune mina pe acordeon ... mergeam si-l atingeam doar.
Asta am inceput sa-i povestesc prietenului meu Adrian, duminica. A inceput sa rida.
- De ce rizi?
- Te si vedeam lautar la restaurantul romanesc din Anaheim. Mai stii sa canti ceva?
- Nu, doar sa misc burduful. Am scapat de lectii.
- Cum ai reusit?
- Stii care era strigatul de lupta a vitejilor daci?
- Nu
- Fuggiiti, ascundeti-va!! Cind venea maestrul dispaream subit. Reapaream cind pleca. Mama ma bumbacea de fiecare data, pina am descoperit ca ii venea mai grea sa se suie in nucul mare din fundul curtii.
Daca as fi procedat eu asa cu fetele mele, ar fi fost un caz de "abused children". Aici copii nu sint ai tai, ci iti sint doar incredintati sa-i cresti.

Niciun comentariu: