sâmbătă, septembrie 13, 2008

LAX, GPS si Caiii

Dis de dimineata, pe 11 septembrie 08, nevasta si fiica mea au plecat in RO. Fiind o zi de amintiri neplacute pentru americani nu erau prea multi calatori la terminalul United.
- Care e destinatia finala?
- Cluj
- What?
- C L U J
- Can you spell it for me?
Pun bagajele pe cantar. Se uita la pasapoarte, la monitor si pleaca sa vorbeasca cu cineva.
- E o problema cu acesta rezervatie. Duduia Ana de la ghiseul 61 va va rezolva.
I-au bagajele, taiem calea tuturor, la ghiseul 61 mai era o pasagera care scotea chilotii dintr-o valiza si ii punea in cealalta. Cu noile reglementari nu poti depasi 50 pounds/bagaj si ea le uniformiza. Ajungem in fata duduiii Ana, o negresa amabila si hotarata.
- Toate segmentele calatoriei sint confirmate, dar biletul electronic nu a fost emis.
- Cum adica emis, ca nu e de hartie? (pentru biletele de hartie mai platesti $25 in plus)
- Va scriu nr de telefon de la Lufthansa (partenerul lui United) sa va emita biletul.
Suna nevasta mea, dureaza - meniuri, voci automate, muzica ... in sfarsit functionarul de la capatul liniei apasa clapa: Enter. Imediam ne indreptam catre controlul de intrare spre terminal unde eu, nu mai eram acceptat. Nevasta mea insa, vrea sa fumeze, si iesim afara, pe o pasarela care leaga terminalul de parcaj.
- Nici nu trebuie sa aprinzi tigara aici
- De ce?
- Tragi aer in piept si esti rezolvat cu fumul de la circulatia intensa.

Serviciul meu e relativ aproape de aeroport, asa ca am ajuns inainte de 7:00 cind ora mea obisnuita este dupa 9:30. Toti m-au intrebat ce si cum, iar Edgar de la productie m-a intrebat discret daca, nu m-a dat nevasta afara din casa!

Poti urmari traseul avioanelor online, cind vin, pleaca, daca au intirziere, ba chiar pe teritoriul american prin GPS le vezi exact cum se misca pe harta. Astea au fost problemele mele in dimineata respectiva.

Ce salt in domeniul tehnologic!? Mai acum citiva ani, petreceam verile la bunicii mei. Imi dadea bunicul haturile si el de culca in caruta. La prima bifurcatie de drumuri
- Tataie pi unde o luam?
- Lasa bai ca stiu caiii.

Niciun comentariu: