joi, martie 19, 2009

Mugur

Prietenii mei au simţul umorului foarte dezvoltat. Îi scriu lui Mugurel un email scurt: 
- Ce se mai întîmplă pe la voi? Sînteţi OK? Criza economică vă deranjează? Îmi răspunde: 

- Noi sîntem bine, cît se mai poate, la vîrsta asta au început: ba te mai doare pe colo, ba te ţine pe dincolo, mai un dinte se clatină, etc. Fiica-mea a început săptămîna asta politehnica în domeniul electric, să vedem ce va ieşi la final. Cu jobul mergem înainte scîrţîind, compania nu şi-a mai revenit la ce a fost înainte de atentatele din Sept 2001, deşi pentru alţii criza din aviaţie s-a terminat de mult. Doamne ajută să meargă înainte chiar şi aşa că dacă mai apucăm cîţiva anişori, aia e, pensia ne aşteaptă. 

După un an îi scriu iar: 
- La Multi Ani, Mugurel! În ce an am fost de revelion la voi? Îmi răspunde: 

- Mulţumesc pentru urări. Noi sîntem bine, ne-am mai împlinit puţin fiindcă punem prea mult usturoi la cîrnaţi. Fiica-mea a terminat recent sesiunea de iarnă din anul doi. În paralel cu ea mai facem şi noi încă o dată facultatea, fiindcă mai mereu vine cu tot felul de chestii de matematică, circuite etc. Apropo de revelion, aţi fost aici în 2001-2002.



Niciun comentariu: