vineri, februarie 11, 2011

Egipt


Dacă naţionala egipteană de fotbal ar fi cîştigat campionatul mondial, n-ar fi creat aşa o euforie generală ca plecarea/fuga lui Mubarak. Probabil el se ascunde într-una din piramide!

M-am gîndit să-l felicit pe singurul cunoscut egiptean: Frank Elminoufi. La începuturile noastre americane, ne-am căutat un apartament, în oraşul Hawthorne. Frank era managerul complexului:
- Completează formularul!
Scriu numele şi-l returnez. Frank se scarpină în cap şi dintr-un dosar galben scoate un mănunchi de formulare completate minuţios de alţi aplicanţi.
- Aştia au conturi la bancă, maşini, rude, etc. Însă tu vei primi apartamentul.
- De ce?
- Aşa am ajuns şi eu în ţara asta, doar cu nevasta şi-o valiză.


6 comentarii:

Dan spunea...

Era nepotul lui Mubarak, pretinul lui Ceausescu, si voi vreti sa-l dat jos...

Costel spunea...

N-am prea inteles. :))

Dan spunea...

Adica Frank Elminoufi, nepotul lui Mubarak, care era pretinul lui Ceasca, ti-a dat tie casa ca erai român.

Costel spunea...

Pai la vremea respectiva Frank era mai batrin k Mubarak. :))

drstoica spunea...

Si el s-a simtit bine ca l-ai felicitat? Sau il durea inima pentru Mubarak? :)

Costel spunea...

:))nu plinge Frank dupa Mubarak.
Mai degraba Mubarak ar vrea sa ajunga undeva in siguranta.