miercuri, august 27, 2008

Cum am scapat de inundatie

Desi am numai 22 mile pina la servici, conduc la intoarcere pe 6 freeway-uri si anume: 405-S, 110-N,91-W, 710-N, 105-W si 605-N. De fapt doar pe 2 sau 3 merg mai mult, pe restul doar intru si ies. Nu numai ca cistig timp (de multe ori nu) dar ma tine alert: poate nu o sa am "Alzheimer" la pensie si nu pot suporta freeway-ul la pas, ca oile.
Ieri am plecat cu vreo jumate de ora mai devreme pentru ca se anuntase ploaie si pentru ca patronii sint plecati sa-si vada niste rude in Australia. La intrarea pe 91 un adevarat spectacol: in spate inca se vedea apusul de soare, in fata nori negri la distanta ca in picturile renasterii italiene iar la stinga nori cenusii cu multe fulgere si trasnete. Am urmat neabatut 91-W, nu am mai luat-o la stinga pe 710 si nici pe 605, sfirsind ultima portiune pe strazi.
Acasa nu prea au fost interesati de aventurile intoarcerii mele de la servici, doar Wilson (pitbull) si Bella si-au manifestat entuziasmul obisnuit. Au fost si mai bucurosi cind le-am dat cite jumatate de "treat".
Seara la stiri am vazut ce prapad a facut ruperea de nori intre 91 si 105: masini plutind in intersectii, in unele locuri a plouat cu gheata de marimea unui mar oprit din crestere, etc. Am remarcat secventa pe o strada cu apa pina la genunchi, in care un tinar african-american intr-o masina "Sport Utility" a salvat o blonda atragatoare de la innec, prin "sun-roof". Incepuse acum sa-mi para rau ca in 96 cind mi-am cumparat Civicul nu aparuse moda cu "SportUtility Vehicles" si ca nu am luat ruta 110-N.
In final, pacat ca nu poate si Mircica sa citeasca acest email (nu si-a instalat discul gratuit de laAOL) pentru ca ar fi spus: iar o zgudui.
Costel, 13 noiembrie 2003.
Actualizare, 2 septembrie 2008: inundatii n-au mai fost pe unde ma invart eu. Bunicul meu ar fi spus: ca gaina imprejurul stogului. Wilson si Bella sint cu 5 x 7 ani mai batrani. Am pierdut moda cu SUV si am inlocuit Civicul cu Versa. Mircica a luat o pensie de boala si s-a intors definitiv in Bucuresti, sta pe langa Cismigiu si se uita dupa "iepurasi". AOL sint aproape falimentari.
Eu am descoperit pozele si blogger-ul lui Iliuta: Regulile muncii proletare în capitalism

Niciun comentariu: