luni, februarie 23, 2009

Leapşa

Am recepţionat o leapşă de la prietena mea virtuală Sisiphe:

6 lucruri care m-au făcut ieri să zîmbesc / rîd:

La Trader Joe ne-am întîlnit cu nepoţeii virtuali Kylie(6) şi
Ethan(3).

1. Au strigat:
- Tataia! Tataia!Tot magazinul s-a uitat la noi.
2. S-au rugat:
- Vrem să mergem la tine acasă! Vrem să mergem la tine acasă!
I-am luat. La început, i-am dus în parcul Laurel.
3. Kylie m-a întrebat:
- Pot să am doi taţi?
- De ce?
- Vreau să fii tatăl meu!
- Nu se poate. Eu sînt deja "bunicul tău".
4. Si-au scos pantofii şi s-au jucat la parc în ciorapi. Cînd a apărut mama lor Roxana, a aruncat ciorapii la gunoi!
5. Au hrănit cîinii pe săturate. Ethan m-a întrebat:
- Am voie să mănînc nişte bobiţe de astea?
6. Iniţial, Roxana a afirmat că a mîncat. Totuşi nu s-a opus unei ciorbe acrită cu zeamă de varză.

Le plasez mai departe: Danuţ si Dunia

1) link back to the person who tagged you.
2) post these rules on your blog.
3) share 6 things that put a smile on your face.
4) pass the tag along to 6 other fabulous blogs.
5) let the tagged people know by leaving a comment on their blogs.

Niciun comentariu: