marți, martie 16, 2010

Transplant


Colegul meu, Nick K de la proiectare s-a întors din concediu vesel dar cu un fes ciudat pe cap.
- Ce-ai păţit?
- Mi-am transplantat păr.
- De unde?
- Nu de unde îţi imaginezi tu, tot de la cap. Un om normal are 70 de mii de fire iar eu doar 40 de mii. Le-am relocat.
- Pot să văd?
- Peste cîteva zile, acum sînt plin de zgaibe şi e mare pericol de infecţie.

După cele cîteva zile scoate uşurel fesul şi-mi arată noua plantaţie. Erau organizate în smocuri perfect aliniate pe cele 2 axe. Parcă ar fi fost lanul bunicului de porumb după colectivizare. Mă ţin tare să nu izbucnesc în rîs!
- Cît a costat?
- 10 mii de dolari.
Parcă i-ar mai fi trebuit vreo 10 mii!

După alte cîteva zile nu mai poartă fesul. O dată pe zi se pieptană cu grijă şi numără atent firele căzute deoarece fiecare fir costă 1 dolar.


5 comentarii:

Dan spunea...

Isi face cararea mai usor... Unii se chinuie sa se pieptene în patratele dar mai ies si romburi câteodata!

Costel spunea...

Intr-adevar!
Danut, s-a topit zapada la voi?

Dan spunea...

Sa tot fie vreo doua saptamâni, dar a fost frig. De vreo doua zile vad ca e soare si frumos. Cred ca-i gata si iarna asta...

Anonim spunea...

hi, west coast !
lol..se piaptana *valvoi* :):) finally !!!la $1 firu'
nu i-a spus nimeni ca * boldman* sunt 6xxxxyyy :)
happy st.Patrick's day :)

Costel spunea...

Multumesc de urarile de St. Patrick. Sfintul asta nu-l aveam in RO. Deci azi, sa bem un whiskey.
Cei 4 sfinti erau trei:
Luca si Matei.

Baiatul asta cu transplantul e suparacios! Nu prea accepta comentarii. Inainte lasa parul sa-i creasca lung si-l tragea dintr-o parte in alta. Chinuiala :)

O saptamina frumoasa si tie!