joi, septembrie 17, 2009

Steaua şerifului sau şeriful stelei


S-a terminat prima etapă a cupei campionilor europeni. O competiţie de elită. Pentru ceilalţi a fost creată cupa oraşelor tîrguri sau cupa uefa iar anul asta cupa ligii europene.

Mai corect ar fi cupa oraşelor şi cupa satelor! Sperăm ca Unirea Urziceni să curgă în cupa satelor. Vorba lui Creangă: decît codaş la oraş, mai bine în satul tău fruntaş!

Azi are loc meciul Steaua - Şheriff Tiraspol.
Steaua seamănă cu un ghem de sfoară calitatea I-a romanească, încîlcit. Momentul e favorabil moldovenilor, acum sau niciodată. În retur va fi greu, nenea Bergodi îl descîlceşte metodic.

Avantaj Steaua: nea Gicuţă e în culmea euforiei pentru discursul citit ieri la parlamentul european. În 50 de secunde, a depăşit spaţiul mioritic.


22 de comentarii:

Dan spunea...

Asta nu se mai face sanatos nici cu medicamente straine!

vio spunea...

Costel e in concediu?
doua saptamini fara dulceatsa, not good:)

multsam de blogroll!

Mircea Popescu spunea...

Mai luam din urma, din camara.

Costel spunea...

@Dan: se face bine doar cu matraguna.
@Vio: ma gindeam sa nu mai scriu!
@Mircea: mai luam dar cu abonament.

Dan spunea...

Te gândeai prost!

Costel spunea...

Mai ales acum cind ar trebui sa scriu despre Adrian Lacea. S-a prapadit pe 26 Septembrie 2009.

Dan spunea...

Nu stiu daca l-am cunoscut...

Costel spunea...

Adrian era la clasa de fizica.
Horia poate stie despre Michi.

vio spunea...

:(

titlul blogului tau, ca si blogul in sine, are de toate, dulceatsa... amare...
tu decizi, da' mi-ar parea tare, tare rau!

Mihaela spunea...

Tu scrii , cu un talent nativ, vizibil ; nu alegi sinonome, nu rescrii pentru a obtine o forma anume, prezentarea ta se aseaza in textul inital fara efort. De ce sa nu continui ?

Schnappi spunea...

Mie-mi place fff mult blogu si felul in care scrieti :)
Si eu as fi sup daca nu ati mai continua...

Costel spunea...

@Mihaela: multumesc pentru laude. De fapt, nu sint scriitor. Ieri am gasit un briceag de la Adrian. Mi l-a daruit cind am plecat din Romania.
@Schnappi: nu am inteles cuvintul sup

Schnappi spunea...

sup = suparata :((

Mihaela spunea...

Si eu am visat-o pe Claudia...Era intr-o sala mare, ne vorbea .Numai eu am recunoscut-o! Spunea ca a vrut sa vada daca o mai tine minte cineva.

Costel spunea...

E posibil sa nu o mai recunoastem pe Claudia. Ai emailul ei?

Mihaela spunea...

Pai asta-i ,ca nu stiu nimic de ea din 77.

Costel spunea...

Nu invatam noi la matematica k ar putea fi mai multe variante:
a) ai emailul, dar nu e verificat.
b) ai emailul, dar nu vrei sa-i scrii.
c) i-ai scris, dar nu-ti raspunde.

Glumesc sa treaca timpul ...

Mihaela spunea...

Pai cam asa... Cand trebuiau sa fie 2 variante, erau 3.
Nu cred ca este e-mailul ei, eu oricum i-am scris .N-a raspuns.

cronin spunea...

Noi, tot la mate, am fi pus si varianta
d) niciuna din situatiile a)-c).

Pentru completitudine....

Hai, mai scrie ceva ca ni s-a acrit
fara dulceata.....

Costel spunea...

Niciuna din situatiile se intilneste cel mai frecvent. O sa ma uit dupa cirese amare coapte pentru dulceata.

Dan spunea...

Uite câte comentarii ai de când nu mai scrii...
Semneaza, un bun pretin!

sisiphe spunea...

nu cred ca iti face rau sa scrii, si eu am zis de multe ori ca renunt si nu pot :)

asa ca...