duminică, decembrie 21, 2008

Completari la Primiţi cu uratul?

De la Adrian (Germania) am primit un email:
Am fost pe blog-ul tău şi mi-a plăcut scurta descriere. L-ai uitat pe Calugăriţa, pe Puşcaşu şi pe doamna de fizică - am uitat cum o chemă - memoria şi timpul, bată-le vina!

Nici eu nu mai ştiam cum o cheamă pe doamna de fizică, Maxim sau Blănaru. Nu este posibil să aibă două nume de familie! Aşa că l-am sunat pe Dan (Franţa) şi am fost lămurit. Dan mi s-a plîns de omiterea lui din rîndul urătorilor. Bănuiesc că el a fost doar un urător temporar; îmi cer scuze cu aceleaşi cuvinte: memoria şi timpul.

De la Zumică (San Francisco) am primit o scrisoare conţinînd:
o felicitare de Crăciun cu pozele membrilor familiei lui şi o scrisoare condensată cu realizările lor în 2008. Dacă aş fi fost profesor de religie m-aş fi revoltat; felicitările de Crăciun trebuie sa fie despre Isus. Deoarece nu sînt, le mulţumesc din suflet, mai ales că de mai mulţi ani, eu nu am mai expediat felicitări de Crăciun, doar email-uri.

Despre Nichi, înca nu am veşti. Probabil este undeva pe traseul Londra - Bucureşti - Londra. De 7 ani este supusul majestăţii sale Regina Angliei şi navetist pe ruta amintită.

Uraţi măi!
hă hă hăi, hă hă hăi, hă hă hăi, hă hă hăi.

Niciun comentariu: