luni, noiembrie 10, 2008

Scrisoarea

Rar se mai intimpla sa primesti scrisoari, de la cunoscuti.
Anul asta am primit doua: una de la socru, pe care mi-a adus-o sotia, personal din Romania (uitase sa puna tara la destinatar) si alta de la o cunostinta de familie. Portiuni din ultima scrisoare:

Husi, Februarie 2008
Draga Costel,
Din acest orasel va trimit cu drag si cu toata dragostea acesta scrisoare plina de sinceritate si simpatie prin care imi exprim dorinta sa va gasesc sanatosi si fericiti. Dragii mei am mers zilele acestea in dulcele tirg al Iesilor cu diferite treburi si m-am abatut si pe la mama ta (in Bucsinescu) si mentora mea din anii copilariei. Ca de fiecare data ma bucura mult ca am cu cine conversa in limbajul natural pur moldovenesc si sincer ca pe vremea anilor 60-65 cind urmam scoala tehnica horticola pe Copou. Trebuie sa va spun ca m-a bucurat foarte mult faptul ca am gasit-o acasa pe mama ta intr-o stare de sanatate foarte buna, dar si lucida, am fost foarte impresionat de primirea facuta spunindu-mi ca a avut si mare incredere in mine - exceptand acel mic incident cu telefonul de acum cativa ani (de care nu am avut nici o vina) si m-a rugat sa o iert fiindca m-a invinuit pe nedrept. M-a impresionat pana la lacrimi gestul onestitatea si puternicul caracter pe care genetic l-a mostenit de la parinti, demn de secolul trecut. Am avut ceva timp, am discutat despre copiii vostri si ai mei. Dupa ce am discutat de rezultatele lor de pana acum, mama ta mi-a sugerat si eu am fost imediat de acord sa va scriu si voua aceasta scrisoare prin care sa va pun la curent (la zi) cu cele doua fete ale mele.

Urmeaza descrierea cu multe detalii personale ale celor doua fete. Ultima propozitie este:

Apropo, am uitat sa va spun ca fetele nu fumeaza, nu beau cafea, bauturi alcoolice si nu pierd noptile in discoteci.

Catre sfarsitul scrisorii imi da si putine informatii despre el:

De mine ce sa va spun eu sint la pensie 62 ani. Fiind din zona viticola ma mai delectez cu licoarea lui Bachus (regele vinului). Am o rugaminte la voi daca nu v-a deranjat scrisoarea sa ma iertati ca am scris atat de mult. Asteptand un semn de la voi, va doresc multa sanatate si fericire voua si copiilor vostri. Cu simpatie si toata dragostea va imbratiseaza, Didel.

In detalii era si un email, la care am raspuns imediat, dar mi s-a reintors.

Niciun comentariu: