luni, noiembrie 03, 2008

Vin alegerile

Miine sint alegerile la noi si nu m-am pregatit. Intrebarea cetateanului turmentat: eu cu cine votez? suna la mine: de ce sa votez?
Daca votezi pe Obama nu are rost sa mergi la vot in California, peste 60% din alegatori sint democrati si delegatii statului vor fi toti ai lui. Daca votezi pe McCain, este exact invers. De aia cei 2 candidati, nu vin in California. Ei cutreiera statele unde alegatorii sint la mustata, 50/50.
Sediile de votare aici sint localizate in incinta unei scoli sau a unei biserici. Macar de ar fi fost organizate la vreun restaurant sau bar. In plus trebuie sa votez da sau nu pentru vreo 15 propozitii, un fel de decrete, scrise incalcit si la care esti bombardat cu reclame da sau nu. Ultima oara cind am votat, nici macar o propozitie nu a iesit cum le-am ales eu. Tot Abureala politica

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mersi de link. De cati ani esti in America?

Costel spunea...

Din 84. Vreau sa scriu despre asta

Anonim spunea...

Oau! Respectele mele k dupa 24 de ani, scumpa noastra limba nu-ti este deloc straina.
Si aici se vorbeste mult de alegerile americanilor. La stiri, ziare, chiar si in taxi.

Costel spunea...

Sint undeva pe o punte intre cele doua limbi. Adica nu vorbesc bine nici romana, nici engleza.
Ma straduiesc.