sâmbătă, decembrie 03, 2011

Phoenix (II)

video

Deşertul arizonian
Muzică a la Stratan

10 comentarii:

Cora_ spunea...

nu e nica, decat cate-un tzarush de cactus... tare ghine trebuie sa fi fost, 7 ore de pustietate. :)
ati avut apa cu voi, toate cele, cum scrie la ghidul calatorului in desert? :)

Costel spunea...

Doar 2 sticlute mici, cele mari erau cu vinul casei. :)

Cora_ spunea...

merge si vinu' casei, daca setea-i mare. :)

ddunia spunea...

Am cautat tot mallul dupa ultimul Cd al lui Stratan, l-am gasit nevoie mare. Ba chiar am sesizat ca s-au inchis magazinele cu muzica. Vroiam si eu sa fac o surpriza la atat de asteptata surpriza. :)
Dar m-am reorientat.

Cleo spunea...

mi-a amintit ca-mi place Stratan. :)
Atat.

Dan spunea...

Merge Stratan cu deshertul...

ina simona cirlan spunea...

Sa ai un an minunat, Costel!

Tzipi spunea...

Sosesc si eu in Phoenix,pe 31 mai .... 10 zile sa vizitam desertul !
Tare norocos trebuie sa fii, sa locuiesti aproape de zona aia fabuloasa !

Costel spunea...

Cam tirziu cu raspunsurile:
@Cora: sper ca ai rezolvat cu pernele.
@Dunia: Mutumesc pentru surpriza.
@Cleo: Ma bucur. Din pacate Stratan, si-a pus toata viata pe CD-uri! Astept alte inspiratii de la el.
@Dan: Setea e mare :))
@Ina: Multumesc. Sarbatori Fericite!
@Tzipi: si noi vizitam din nou Phoenix-ul saptamina viitoare.

Tzipi spunea...

Ne aduci si poze pe blog ?
Eu astept cu interes ...