luni, ianuarie 05, 2009

Completări la Tehnologia Materialelor

Nici nu am scris povestea tehnologia materialelor. Nu mai ştiu cum îl cheama pe asistent. Anul trecut m-am regăsit cu colegii de grupă din studenţie. Cu unii corespondez. Le-am trimis un email:
Cum îl chema pe asistentul negricios, anul I, cursul tehnologia materialelor? Activităţile: sudat, turnat, strunjit, etc.

Radu mi-a răspuns primul:
Costel, evident că nu ştiu. Singurul lucru hazliu pe care mi-l amintesc este "Neacşu" (profesor, conferenţiar sau şef de lucrări) ţinea cursul tîrziu (18:00 la 20:00) în Moxa. Intr-o seară, sala de curs în stare normală (jumatate goală), afară ploua iar un cîine scheuna tragic. La un moment dat, cineva din sală strigă tare:
- Fraţilor, ar fi bine să lătraţi pe rînd să înţeleg şi eu ceva ... Neacşu s-a oprit nedumerit, a păstrat un pic de linişte (aşa cum a cerut sala), şi pe urmă a continuat netulburat cu ... ce vrei tu (hai sa spunem diagrama fier-carbon). Hope this helps, este mai tot ce îmi amintesc eu la capitolul tehnologia materialelor.

Niciun comentariu: